אם היש ויאגרה טבעית?

 

 

 

החיפוש אחר ויאגרה טבעית הגיע לסיומו עם גילויה של תרופה צמחית סינית המכונה עשב עז מיובל. חוקרים איטלקים הראו את יכולתה של התרכובת לטפל בהפרעות זיקפה ולהיות נקייה מתופעות הלוואי הקשורות לויאגרה.קמגרה המחקר יפורסם בכתב העת Journal of Natural Products. המחקר נערך על בעלי חיים, אך סביר להניח שיכול להיות אפשרי ניסוי בבני אדם. כדי לראות אם הטיפול יעבוד עבור בני אדם, אתה יכול להוריד עותק של המאמר כאן.

אבטיח עשוי להיות ויאגרה טבעית. הוא מכיל חומר בשם ציטרולין, הפועל להרפיית כלי הדם. תכונה זו הופכת את הפרי לאפרודיזיאק מצוין, ומומחים ממליצים לאכול כשלוש עד ארבע כוסות אבטיח ביום. החומצה שנמצאת באבטיח תואמת את זה שנמצא בויאגרה, כך שהיא עשויה להיות תחליף מתאים. היתרונות של פרי זה אינם מתועדים היטב, אך כדאי לנסות.

מיץ אבטיח עשוי להיות גם ויאגרה טבעית. הוא מכיל ארגינין, שהוא מבשר לחנקן תחמוצת. חומר זה מגביר את זרימת הדם לפין. אבל יש חשש מהפרי. גברים עם אלרגיה לאבקנים עלולים לחוות תגובה אלרגית לאבטיח. מצב זה ידוע כתסמונת אלרגיה אוראלית ועלול להוביל לפריחה ולבעיות נשימה. גברים עם אלרגיות צריכים להתייעץ עם הרופא שלהם לפני צריכת מיץ אבטיח.

חומצת לימון היא סוג של נוגד חמצון. זה מועיל לגוף ויכול לעזור לשפר זקפה. חלק מהאנשים סובלים גם מאלרגיה לאבקנים, שעלולה לגרום לתגובה אלרגית לאבטיח. הפרעה זו ידועה בשם תסמונת אלרגיה אוראלית. כתוצאה מכך, יש לצרוך אבטיח בזהירות אם יש לך את זה. עדיף לבדוק עם רופא לפני צריכת מיץ אבטיח. עם זאת, גברים רבים שאלרגיים לאבקה לא ייהנו משיטה זו.

החומר הפעיל באבטיח הוא ארגינין. זה גם יכול להגביר את רמות האנרגיה של גבר. תכולת הציטרולין שלו מגדילה את גודל איבר מינו. הוא יוכל לקבל זקפה מהר יותר ממה שהיה יכול ללא החומרים הללו. בנוסף לאפרודיזיאק, אבטיח יכול גם לעזור להגדיל את ספירת הזרע ואת התנועתיות. לכן, אם אתה רוצה ויאגרה טבעית, קנה מיץ אבטיח והשתמש בו באופן קבוע.

הוויאגרה הטבעית שגברים רבים הצליחו איתה היא אבטיח. פרי זה מכיל חומצת אמינו ציטרולין, אשר מרפה את כלי הדם. הדבר נכון גם לגבי מזונות אחרים המכילים ציטרולין. המפתח הוא לדעת אילו מזונות יעבדו הכי טוב עבורך. תוסף ויאגרה טבעי עם תכולת ציטרולין גבוהה ישפר את הזקפה שלך. מומלץ ליטול אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר. כשזה מגיע לאוכל, אבטיח יכול לעזור לך לשפר את הבריאות המינית שלך.